niedziela, 11 sierpnia 2013

Plecakowy Szczerbatek

Tak! Dokładnie! Nie dość, że Szczerbatek, to jeszcze plecak, który nawet coś tam mieści. Nad tą rzeczą pracowałam ostatni tydzień mimo, że pomysł narodził się pod koniec czerwca. Jednak brak czasu, czasu oraz czasu zmusiły mnie do odłożenia pomysłu na później. Ale już jest skończony i poniżej dużo zdjęć z plenerowej sesji zdjęciowej. Wykonała je pewna Paskuda, która podczas zdjęć skupiała się chyba na innej rzeczy...



To teraz nie co zdjęć czysto prezentacyjnych. Szczerbatek został wykonany z różnych filców (ostatnio lubuję się w tym materiale). Zapisany jest na dwa zamki oraz jedno zapięcie magnetyczne. Ramiona ma odczepiane i regulowane, z takiego względu, że nie mogłam się zdecydować jaka długość będzie najlepsza. Co do pojemności - Paskuda powiedziała, że trzy piwa wejdą - nie wiem, nie sprawdzałam, ale grube tomiszcze z opowieściami Edgara Allana Poe się mieści. Wielkość (ze skrzydłami i ogonem) ok. 79 cm x 49 cm. 





Tutaj dłoni użyczyła Paskuda - ja cykałam fotki. Poniżej reszta zdjęć. Będziecie mieć okazję bliżej poznać mój ryjek, gdyż został uwieczniony.







Także, jak widzicie Smok jest całkiem spory :).
Spodobała mi sie praca nad nim. Sprawiła dla mnie małe wyzwanie oraz wiele przyjemności po ukończeniu. I dlatego postanowiłam, że to nie jest ostatni plecak jaki będzie można zobaczyć na moim blogu.

Mam nadzieję, że moja Szczerbatkowa wersja Wam się spodoba. A kto jeszcze nie zna tej postaci to zapraszam to obejrzenia Jak wytresować smoka - to, że bajka, nie znaczy, że tylko dla dzieci!


37 komentarzy:

  1. 3 piwa i pół litra powinno nawet wejść tak na oko ;d a plecak suuperaśny jest ;d uwielbiam tą "bajkę"

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jakie uroczysko! Szczerbatek jak żywy! Plecak genialny, kreatywny bardzo. Nie wpadłabym na taki pomysł, a nawet jeśli- to z wykonaniem gorzej. Bo gdzie suwak umieścić, jak otwierać. A Ty poradziłaś sobie doskonale! Genialny projekt. ^(*.*)^

    OdpowiedzUsuń
  3. I utalentowana, i urodziwa :D Życie nie jest sprawiedliwe :>

    Szczerbatek jest absolutnie przecudny ^^ Chyba nawet na film się skuszę, bo jeszcze nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te komplementy ;)
      A film to absolutny obowiązek! Jest świetny, starszy widz będzie się przy nim równie dobrze bawił jak dzieciak.

      Usuń
    2. Ma rację! :>
      Polecam także 2 część oraz odcinki "Jeźdźcy smoków "

      Usuń
  4. Ale bym szpanowała w szkole ;)
    Widziałam na dA twoje konto. Ile plecaczek by kosztował i czy zrobiłabyś go na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogę zrobić taki sam plecak na zamówienie. Proszę o e-maila - tam chętnie odpowiem na Twoje pytanie: capallmara@gmail.com ;).

      Usuń
    2. Ile by taki kosztował ?

      Usuń
  5. Szczerbatek cudowny! :) Uwielbiam takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześwietny!!!! Super pomysł, a wykonanie... baja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo, plecak jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za komentarze! :D
    Fajnie jest słyszeć (widzieć) te zachwyty.
    I dlatego też powstaje kolejny smok... ogólnie dużo smoczych rzeczy w najbliższym czasie :).

    PS. Jakby komuś komentarz 'zawisł' to wina mojego konta. Uznaje chyba wszystko za spam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak mi słów... ten plecak jest genialny! Naprawdę podziwiam i doceniam pracę nad nim. Furia jak żywa ;) I te detale, te plameczki, oczy, nozdrza - cudo! Pozostałe smocze plecaki równie wspaniałe (ten czerwony to istny Smaug).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Szczerbatka! A plecak jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi sie twoje plecaki i ich tematyka uwielbiam ten film serial iwszystko związane ze smokami a potrafiła byś uszyć takiego szczerbatka tylko małego jak ten zielony smok

    OdpowiedzUsuń
  13. a ile by on tak na oko kosztowal

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłany email już jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile to kosztuje? mój email to jakubix@onet.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o e-maila w tej sprawie ;) capallmara@gmail.com

      Usuń
  16. I ♥ szczerbatek ! A plecak , jak żywy. I te detale ! Oh ... też tak chcę !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ps . Będzie ,, jak wytresować smoka !! 2 !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile on ok. kosztuje ?
    chojraczekpl@onet.pl - mój e-mail

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo proszę o cenę na go_pa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ile on kosztuję ? jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłabyś wysłać mi wykroje na e-mail mania0706@gmail.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Wykrój jak i pomysł są moję. Póki co, nie mam zamiaru ich rozpowrzechniać inaczej niż w wersji gotowego smoka ;).
      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. to twój projekt ? sma go zrobiłaś ? czy z allegro.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cena byłaby takiego plecaczka...??

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy pan mogłaby zrobić dla 5 letniego chopca bardzo mi się podoba proszę napisać ile by to kosztowało ja mieszkam w USA i chciałabym taki zrobić ale nie jestem pewna czy mi się uda proszę o wiadomość moje e-mail iwonabb41@yahoo.com
    Z góry dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Великолепный рюкзак! Я прямо загорелась его приобрести для нашей семьи!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger