piątek, 7 lutego 2014

Smocze rozdanie!

Jeszcze w okresie przedświątecznym zapytałam Was na blogowym facebook'u co chcielibyście dostać od Gwiazdki/Św.Mikołaja/Dziadka Mroza. Odpowiedzi były różne i najczęściej powtarzały się dwa słowa: smok i notes. Chcąc stworzyć super Candy postanowiłam połączyć te dwie rzeczy. Powstał smoczy notes i teraz możecie go zdobyć! Noworoczne, dawno obiecane rozdanie czas zacząć!


Co jest do wygrania? Ten przeuroczy, smoczy notes stworzony specjalnie na to rozdanie! Został zainspirowany (dobrze wszystkim znanym) Szczerbatkiem z filmu Jak wytresować smoka.

Rozdanie po raz pierwszy odbędzie się na Facebooku i dla tych wszystkich, którzy konto tam posiadają.

A teraz krótkie zasady:
1. Polub Capall Mara - dziwactwa rękodzielnicze na facebook'u.
2. Udostępnij zdjęcie z smoczym notesem (publicznie).
3. Zostaw komentarz pod notką ze zdjęciem nagrody na facebook'u.

Rozdanie trwa od dziś (7 luty) do 14 lutego - zatem macie tydzień!
Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania, a wyniki będą ogłoszone 15 lutego.



Notes ma wymiary ok 16 cm x 11 cm. Zrobiłam go z grubego, czarnego filcu z impregnatem. Przyozdobiony cieńszym filcem oraz skórą ekologiczną (łuski). Kartki w środku są białe, a pojemność to 80 kartek. Zapinany na jedno zapięcie magnetyczne :).







Powodzenia!

PS. Konkurs dla osób powyżej 16 roku życia.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Szczerbatka!! Już chyba to kiedyś pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes jest genialny!!!! A Szczerbatka uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerbatek jest taki uroczy! Mam ochotę go schrupać! ^^
    Lubię, udostępniam i komentuję jako Natalya Sasaki.
    w razie problemów, mój e-mail to natalya.sasaki@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerbatek, to mój najukochańszy smok z bajki, którą oglądam z moimi siostrzeńcami. Jest uroczy. Z chęcią udostępniam na fb....

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział jako Zosia J
    Wszystkie warunki spełnione :)
    PS. kocham szczerbatka *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz aby twoje rozdanie stało się popularniejsze?
    wejdź i zgłoś je ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace. Masz gdzieś zdjęcia swoich pierwszych prac? Jestem ciekawa, jaką drogę twórczą przeszłaś ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, chyba nić nie wynajdę :(. Wszystkie najstarsze zdjęcia jakie mam można znaleźć na blogu. Swoich wcześniejszych prac nie fotografowałam...

      Usuń
  8. Czy można jeszcze zamówić ten notes?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger