niedziela, 15 września 2013

Księga smoków

Wkręciłąm się ostatnio w smoki. Zawsze zajmowały ważne miejsce w moim życiu i pojawiały się w nim w różny sposób. W najbliższym czasie będzie sporo smoczych rzeczy, bądź ze smokami mniej więcej związanymi. Taka mała, nie zaplanowana, kumulacja.
Nie tylko plecak był rzeczą zainspirowaną filmem Jak wytresować smoka, ale także notes poniżej. Jednak wykonany został na pewne zamówienie. Rozmiar notesu przekracza wszystkie inne jakie do tej pory robiłam. Jest to A4 i wygląda na kawał notesu. Obłożony został sztucznym (i bardzo miłym w dotyku) zamszem i pomalowany farba akrylową. W środku 160 stron farbowanych kawą :).







36 komentarzy:

  1. ale fajny :o a farbki rozcieńczasz przed malowaniem? i jakie masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam trochę wody - ale wolę malować samą farbą - więcej pigmentu, lepszy kolor. Tutaj używałam farby Vallejo :).

      Usuń
    2. proszę o podanie maila, tak apropo ile ona kosztuje?

      Usuń
  2. A ile kosztuje u ciebie taki mały notes? Bo mi się taki bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Jeżu Borski... To jest niezaprzeczalnie, autentycznie piękne. Idealne w każdym calu. A tak mi się na myśl nasunęło: jak malujesz to najpierw robisz jakiś szablon? Bo te brzegi np. plecionki są perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku użyłam czarnej kalki i skopiowałam wcześniej narysowany wzór :).

      Usuń
  4. Piękny smok. W moim życiu też powstało już kilka notesów, dużych i małych, ale tak pięknych nie potrafię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można kupić taki notes i jakie ma wymiary Ja potrzebuje A4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zakupić u mnie ;). Wyżej wykonany notes był wielkości A4. Po resztę informacji zapraszam na e-maila: capallmara@gmail.com

      Usuń
    2. ej a gdzie mogę do cb napisać??? i czy mogę dodać cię na pocztę do znaj?? i ile kosztuje napisz na fejsie Beata Drgas jakby co plis napisz i ja chce ten notes :* :* :* :* :*

      Usuń
    3. Możesz śmiało do mnie napisać na e-maila: capallmara@gmail.com i tam zadać wszystkie pytania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. a ile kosztuje taki notes

    OdpowiedzUsuń
  7. bo jest fajny i też taki chcę

    OdpowiedzUsuń
  8. ile kosztuje taki notes bo też chciałabym taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. ile taki notes kosztuje? bardzo chcę taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie cudeńko. Uwielbiam notesy i też chciałabym taki mieć. Jest niesamowity *.* Uwielbiam wszystko co jest związane z filmem "Jak wytresować smoka".

      Usuń
    2. Na wszelkie pytanie chętnie odpowiem e-mailowo ;).

      Usuń
  10. Co to za sznureczki z grzbietu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie, gdzie kupiłaś zamsz, farbę i tą grubą tekturę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko kupuję w sklepach u siebie w mieście: zamsz w sklepie z tkaninami, a farbę i tekturę w sklepie dla plastyków.

      Usuń
  12. coto za materiał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wczytać się w tekst - wszystko tam jest napisane ;). Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jest jeszcze możliwość kupna takiego cuda? Bo jestem bardzo ciekawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy można taki notes kupić? A jak tak to ile taki notes kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałbym się dowiedzieć czy wciąż mógłbym zakupić taki zeszyt? Ceny na e-mailu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się zapytać czy taki zeszyt jest nadal możliwy do zakupienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć
    Wciąż można kupić taki notesik?
    Bo jeśli tak to jestem baaaaaardzo chętna.
    Mogę dać ci za niego od 100zł- 200zł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, to jest przepiękne. Czy dalej można to u Ciebie zamówić po tylu latach?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć
    Hej, można to jeszcze kupić? Chcę to na urodziny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger