czwartek, 3 kwietnia 2014

Potrójne trojaczki

Coraz częściej bywa, że moim blogiem (a raczej to co na niego wrzucam) kieruje przypadek. Dawno chyba minęły czasy kiedy skrupulatnie i z odpowiednią ilością czasu przygotowywałam posty na bloga. Z jednej strony to strasznie miłe uczucie wiedząc, że strona żyje sama. Wystarczy ja tylko czasem dokarmiać... Ale zawsze jest druga strona. Czy wspominałam kiedyś na brak czasu na realizację tego co rodzi mi się w głowie? Oj, a rodzą mi się o wiele szybciej niż je robię.
Na przykład: krajki poniżej ewidentnie mi się wcięły w kolejkę. Ale to i dobrze, bo i nowy wzór bo i fajne wyszły. Tak to była jak się robi rzeczy na zamówienie ;).

  

Kasia podesłała mi pewien wzór: "Dasz radę go zrobić?" - "Dam". I jak widać wyszło. Pierwsze podejście i bez skuchy! :) Ale wzór ślimaczył mi się niesamowicie długo. Pomijając długość każdej krajki (3m, 4m i 4m) to szybkość obracania przeze mnie tabliczek była w tym wypadku mizerna.
Osobiście najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia jaką robiłam - z czerwonym tłem i jasnym brzegiem. Takie małe odwrócenie kolorów spodobało mi się i mam mały plan w najbliższym czasie, aby wykorzystać ten wzór i kolory.








4 komentarze:

  1. Strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Mi najbardziej podoba się szara. Pewnie dlatego, że nie jest czerwona ;-)
    Na taki wzór też się będę zbierać, póki co czeka na mnie ta prostsza wersja plecionki celtyckiej, której wzór mam od Ciebie ;-) i to już od daaaawna. Ale już niedługo!
    Ps.Wiesz, że masz włączoną tą durną weryfikację obrazkową?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ona jest brązowa, a nie szara :P (może to wina zdjęć bądź innych ustawień monitora). Od łatwiejszej zawsze lepiej zacząć, ale ta wcale nie jest taka trudniejsza znowusz. Więcej tabliczek do opanowania i tyle :).
      Tak, mam weryfikacje, gdyż mnóstwo spamu mi wchodziło pod posty :/.

      Usuń
  3. Ooo, fajne te krajki! Nawet nie wiem, jak się takie robi, w każdym razie Tobie bardzo ładnie wyszły.:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger