piątek, 1 marca 2013

Dobra passa

Mój blog ostatnio zbiera zaszczyty w formie wyróżnień. Otóż trafiło się następne - od Sylwii - za które bardzo dziękuję! :)




A teraz odpowiem na pytanie jakie zostały zadane tym razem:
1. Ulubiony kolor?
Fioletowy
2. Spódnica, sukienka czy spodnie?
Spodnie
3. Ile razy w tygodniu ćwiczysz?
Dwa razy, a czasem zdarza się więcej (tańczę).
4. Ulubiona pora roku?
Wiosna
5. Największa wadą u innych jest...
...brak myślenia.
6. Ulubiony zapach?
Bzu
7. Czekolada biała, mleczna czy gorzka?
Mleczna
8. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
Rock, metal, folk.
9. Czy jest coś co kolekcjonujesz?
Chyba książki najbardziej.
10. Jaka jest twoja myśl gdy rano dzwoni budzik?
Dosyć niecenzuralna byłaby moja wypowiedź, dlatego przemilczę :P
11. Czy bywasz kąśliwa :)
No ba!

Tak brzmią moje odpowiedzi, i teraz, aby kontynuować zabawę powinnam podać swoje pytania oraz swoją listę wyróżnionych blogów. Ale, nie zrobię tego. Wynika to z faktu, iż niecałe 2 tygodnie temu brałam udział w takiej samej zabawie. Pytania oczywiście byłyby inne jednak mój spis blogów pozostałby nie zmieniony.

Jednak na pocieszenie zdradzę tylko, że w najbliższym czasie będzie się można spodziewać małego CANDY na moim blogu. bacznie obserwujcie ;)

2 komentarze:

  1. Wyróżnienia zasłużone, po kawał dobrej roboty wykonujesz bloga prowadząc. ;3 Jak się dowiem o co w tym wszystkim chodzi, to też będę machała takie ordery, a co. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udzielenie odpowiedzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger