czwartek, 12 czerwca 2014

Nowy członek 'rodziny'

Moja smocza rodzina się rozrasta. Powstały plecaki, małe i duże, saszetki oraz torebki. Teraz nadszedł czas na pokrowiec i to nie na byle co, tylko na MacBooka Pro :).


Pewnego dnia dostałam zapytanie: czy dałabym radę zrobić pokrowiec na laptopa ze smokiem? Odpowiedziałam: no jasne! i parę dni później już był. Jak widać jestem w stanie czasem spełnić dziwne zachciewajki. Ale dzięki temu mój smoczy asortyment się rozrasta i smoki będzie można spotkać wszędzie... nie tylko już na plecach :>.
Niestety nie mam fotek pokrowca z laptopem w środku - ten który posiadam jest zupełnie inny (robiłam wersję na MacBooka Pro 13"). Mam nadzieję jednak, że będziecie sobie w stanie wyobrazić: jakby wyglądał laptop w środku. Liczę na Waszą kreatywność ;).





To nie jest ostatnia smocza nowośc. Zdradzę, że ukarze się także pokrowiec... ale na telefon!

1 komentarz:

  1. Dzieńdobry czy mógłbym dostać pani e-mail gdyż chciałbym kupić kilka rzeczy mój to: kubusz2003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger